zondag 8 juli 2012

ingekleurde stempel

Hallo

Ik heb voor vandaag een kaartje gemaakt met een hobbydots, stempel en lint.


Met dit kaartje ben ik begonnen met het printen van het patroon op wit karton. Hierna heb ik het karton bewerkt met Distress inkt. Eerst een laagje Peacock feathers, daarne squeezed lemonade entoen besprenkelt met water via een minimister. Daarna heb ik er de hobbydots opgeplakt.
De stempel heb ik ingekleurt met koh-I-noor potloden. De stempel heb ik uitgeknipt en opgeplakt op een iets groter stukje paars karton waarvan ik ook heb basis kaart heb gebruikt. Op de achterkant van het gestempelde kaartje heb ik omkleed met lint. Hierna heb ik alles op een stuk paars karton geplakt en afgemaakt met een extra stukje lint in de hoek en daar nog 2 strass steentjes geplakt.

Hoe vinden jullie het geworden??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten