zaterdag 14 juli 2012

rijbewijs

Gisteren heeft  mijn neef zijn rijbewijs gehaald en daar ben ik zeer trots op. Vandaar vandaag een kaartje voor hem.


Met de opbouw ben ik begonnen met een stuk wit karton, waar op ik een patroon voor hobbydots heb geprint. Hierna is het karton bewerkt met distress inkt en multi medium, waarna nog een ander kleurtje distress inkt over heen gegaan is. De kleuren die ik gebruikt heb zijn vintage photo, picked raspberry, toen de multi medium erop gedaan en deze laten drogen. Toen nog met scatterd straw en met weathered wood bewerkt. Hierna heb ik met hobbydots het printje beplakt.  Uit een stukje blauw papier heb ik toen een ovaal gestanst (nelllie snellen MFD007). Hierop het 3-d plaatje van de auto geplakt en op de rand van het blauwe papier ook nog hobbydots geplakt. Toen nog de de wens erop en daarna kon hij verzonden worden.

Wat vind je ervan??

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen