zondag 8 juli 2012

zentangle

Vandaag weer eens een kaartje met een zentangle erin verwerkt. Maar eerst vertellen hoe ik het kaarjte heb opgebouwd.
Ik ben begonnen met een wit stuk karton en heb deze bewerkt met distress inkt met de kleuren peacock feathers en squeezed lemonade. Daarna heb ik met inbossinginkt een stempel van hero Arts gebruikt om deze met embossingpoeder van WOW (halloween regular) te behandelen. Hierna heb ik nog de randen van het papier met Brushed corduroy bewerkt. De zentangel heb ik uitgeknipt en daarna nog 2 keer iets groter op wit papier uitgeknipt. Over het witte karton heb ik rood lint gespannen en aan de achterkant vastgeplakt met plakband. Hierna heb ik de zentangle met een splitpennetje vastgezet op het karton.. Het geheel heb ik op wit karton vastgeplakt.

Wat vind je ervan.

groetjes Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen