zondag 30 september 2012

stempelen

Het is al bijna een maand geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet. Niet dat ik geen kaarten gemaakt heb, maar ik had het wat druk. Vandaag maar even inhalen.



Ik heb weer eens wat nieuws uitgeprobeerd en hierbij het resulaat.
Ik heb met archival inkt (sepia) een stenen stempel van ditto gestempeld op de embossingfolder van Papermania (secret garden). Daarna heb ik deze door de cuttlebug gehaald. Het papier heb ik daarna bewerkt met distress inkt (evergreen bough) en de bollingen van de embossingfolder nog gekleurt met glitterstiften. Daarboven op heb ik een floral doily motifs van spellbinders gebruikt om een stans te maken van een stukje wit papier en daarboven op een 3-d plaatje geplakt. Daarnaast een stans gemaakt van Marianne Design (LR0157) en deze nog bewerkt met distress inkt (aged mahogany). Boven op deze stans nog een bloemetje geplakt en mijn kaart was klaar.

Ik vind het altijd leuk om reacties te ontvangen op mijn kaarten, dus schroom niet en plaats een reaktie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen