zondag 21 oktober 2012

Nog een kerstkaartje

Hierbij nog een kerstkaartje. Maar eindelijk met meer uitleg over hoe- en wat ik gedaan heb.
Het betreft een kaartje met inkt en hobbydots.

 
Eerst heb ik een wit kaartje gepakt  en hierop een patroon afgedrukt voor de hobbydots. Hierna heb ik het kaartje bewerkt met distress inkt (weathered wood en tea dye). Toen heb ik met een sponsje wat Multi Medium gloss, het kaartje getamponeerd. Dit even laten drogen en ben ik met spaced marmelade over het kaartje gegaan. De hobbydots heb ik op het patroontje geplakt.
Met een reepje karton, wat eigenlijk afval was, heb ik in het midden geplakt. Hieroverheen heb ik het 3-D plaatje geplakt. Uit een stukje metallic papier heb ik met één van de stansjes van Leane Creatief (border/corner holly-Leane 010) de kerstblaadjes gemaakt en opgeplakt. Tevens heb ik nog een stukje metallic papier onder de tekst uitgeknipt en beide opgeplakt om het hele kaartje af te maken.
 
Wat vinden jullie van deze creatie?

1 opmerking:

  1. Hallo Anita

    Bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Wat een aparte kaart heb je gemaakt leuk hoor.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen