zondag 4 november 2012

1e flexmarker "creatie"

Op advies van mijn "oude" buurmeisje Deborah en Nicole Verkooijen heb ik op de Kreadoe een aantal flexmarkers aangeschaft.
Gelijk aan de slag gegaan om hiermee een plaatje in te kleuren en uiteindelijk een kerstkaartje in elkaar te zetten.
Hierbij dus mijn 1e kaartje met gebruik van flexmarkers.


Voor het Magnoliaplaatje heb ik de volgende flexmarkers gebruikt: M965, R738, R519, R665, O325, O345, O527, R244, R365, R576, O527, O727, O928, O345, O739, O719 en Y217.
Ook de volgende stansen heb ik gebruikt: de sterren van Leane Creatief de scenery trees, Marianne Design O174, Memorybox Pastry labels, en van Poppystamps de party laterns.
Tevens nog een lint welke ik een keer in Duitsland tegenkwam.

Hoe vinden jullie mijn "creatie" geworden?

2 opmerkingen:

  1. Woww... Het eerste afdrukje is zeker wel goed gelukt!! Erg leuk !! Succes met de markers, maar dat gaat helemaal goedkomen zo te zien.

    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dit je eerste keer inkleuren is met de markers: chapeau! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen