zaterdag 24 november 2012

Egel op fiets

Op de kreadoe heb mezelf ook deze stempel verwend. Het is een stempel van Penny Black (born wild). Omdat mijn partner sinds deze zomer zijn motorrijbewijs heeft, kon ik deze stempel natuurlijk niet laten liggen.  De stempel heb ik ingekleurd met natuurlijk weer mijn flexmarkers. Dit keer met de kleuren R244, R655, R576, XB, IG4, IG8, O435, O727, IG10, O928, B948 en als laatste C555.
Een stans van X-cut (large dies XCU 503045) heb ik gebruikt om de stempel uit te snijden. Daarbij heb ik nog 2 kleine stansjes gemaakt vanuit rood papier met eenlabel pons en hierop 2 tekst stempeltjes van Crealies.

 
Reacties vind ik erg leuk om te ontvangen.
                              

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stempeltje is dit Anita hahaha En ja, die slakken zijn altijd erg langzaam, leuk dat je dit zo gedaan hebt. Mooi ingekleurd hoor!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii... Deze stempel blijft echt geweldig !!!
    Hij is ook erg mooi ingekleurd !!
    Liefs, Deboor

    BeantwoordenVerwijderen