vrijdag 30 november 2012

Geslaagd



Hallo

Vanmorgen was ik al weer vroeg wakker en heb nu maar eens gelijk een kaartje op mijn blog toegevoegd. Dit keer heb ik er eens een geslaagd kaartje van gemaakt.
Ik heb weer een patroontje op een stuk wit karton geprint. Daarna heb ik het papier gekreukeld. Het gekreukelde papier heb ik met salty ocean (distress inkt) bewerkt. Daarna heb ik met glimmer mist (creme de chocolat) er over heen gespoten. Toen de hobbydots volgens het patroontje geplakt.
Deze afdruk heb ik op een groen stuk karton geplakt, die dienst doet als kaart.

De stempelafdrukje van de lelijke eend heb ik ooit van mijn vriendin gekregen en deze heb ik ingekleurd met koh-I-Noor potloden. En een tag met je bent geslaagd om het af te maken.

Gezellig dat je weer komt kijken op mijn blog en laat me vooral weten wat je van mijn kaart vind.

groetjes

Anita

1 opmerking:

  1. Wat gaaf zeg dat achtergrond papier. Leuke kaart heb je ervan gemaakt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen