zaterdag 24 november 2012

hobbydots kerstkaart

Weer eens wat anders zo voor het weekend. Vandaag ga ik weer eens voor een kaartje met hobbydots.
             


Op een witte kaart keb ik eerst het patroon van de hobbydots geprint. Hierna heb ik het witte karton bewerkt met distress inkt (tattered rose en bundled sage) Hierna heb ik met een spons multi medium op de kaart bewerkt en dat even laten drogen. Na droging ben ik er nog overheen gegaan met aged mahogony, Toen heb ik de hobbydots geplakt volgens het patroon.
Ik heb het gekleurde karton toen op een groene kaart geplakt en een stukje lint gebruikt welke ik bij het tuincentrum gekocht heb. Een 3-D plaatje en een label van memorybox en een tekstje van hobbydots completeren de kaart.

                                          Hoe vind je deze kaart geworden?
                                  

1 opmerking:

  1. Wat mooi zeg, dat je dat achtergrond papier zelf gemaakt hebt. Ik heb nog nooit met hobbydots gewerkt, vind het altijd wel heel mooi op eenkaart staan. Het is zo'n gepriegel he... hahaha Jou is het in ieder geval goed gelukt :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen