woensdag 7 november 2012

juwelendoos met foto

Hierbij een juwelendoos beplakt met een foto van het gezin van mijn dochter voor haar verjaardag.

Eerst heb ik het doosje beplakt met achtergrond papier. Daarna heb ik een stans van Memorybox (Catalina border) gebruikt en op het doosjegeplakt. Onder de foto heb ik de stans Leane 005 gebruikt.
Ik heb met een pons enkele vlinders gemaakt en om wat diepte te krijgen heb ik deze over elkaar heen geplakt. Er omheen heb ik nog de verschillende bloemen gebruikt om de bovenkant van het doosje af te maken.
Omdat zij zelf veel aan muziek gedaan heeft, heb ik de zijkant van de door nog wat persoonlijker voor haar gemaakt door gebruik van muziektape en muziekbuttons.


Hoe vind je dit doosje geworden?

                                                                      groetjes
                                                                         Anita


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je hem in mijn challenge hebt gebruikt ik vind hem heeeel erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi en door de foto persoonlijk geworden. Een blikvanger op de tafel ;-)
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen