zondag 11 november 2012

Kerstkaart met Popcorn the Bear

Vandaag weer een kerstkaart. Het is alweer een kaart met gebruik van mijn flexmarkers. Het is voor mij nog lastig om de juiste kleurcombinaties te zoeken, dus oefenen baart kunst. Gewoon wat zitten proberen, dan kom je altijd wel weer tot iets. Dit is het vandaag geworden.


Ik heb voor dit kaartje gebruik gemaakt van een achtergrondpapier. De stempel is van Crafter's Companion, Popcorn the Bear, Winter Wishes. Om deze kaart in te kleuren heb ik de volgende flexmarkers gebruikt: krans G356, G367 en G339. Lint en strik: R365, R665 en R838. Berries: R445. Beer O535, O837,O928, R645,O325 en O527 en voor de achtergrond IG4,IG6, IG8 en IG10.
Erom heen heb ik de stans Leane 010 van Leabilities gebruikt.

Wat vind je geworden van deze kaart?

Nog een fijne zondag.

gr. Anita

3 opmerkingen:

  1. Hoi Nietje,

    Ik vind je kaart leuk geworden, en kleuren
    is een kwestie van blijven doen dan word het steeds mooier en mooier. En je bent al een heel eind op weg.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HHoiii.. Wat een leuke creatie weer !!:)
    Het kleuren gaat steeds beter en beter.. En wat je zelf al zegt het is een kwestie van blijven kleuren..!!
    Komt helemaal goed als ik het zo zie

    Liefs, Deboor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anita, ik ben via het blog van Nicole bij jou aangekomen. Ik las dat je nog maar net de Flexmarkers hebt, ik ook nog niet zo lang. Ik begon met kleuren met de Derwent Colorsoft potloden, maar vind de Flexmarkers een veel diepere kleur hebben. Kan je wel zeggen, het is verslavend haha Ik ga je volger worden. Altijd leuk om dingen van elkaar te leren. Kom ook gerust eens bij mij kijken :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen