zondag 25 november 2012

zwart-wit kaart

hoi-hoi,

Het is weer een productief weekendje geweest, dus daarom nog een extra kaartje. Maar dat heb je met dit weer.
Dit keer een zwart-wit kerstkaartje. De 4 kaartjes in het midden heb ik zelf in elkaar geflanst. Helemaal lopen de lijntjes niet door, maar dat heb je met handwerk. Elk kaartje heb ik apart op een stukje wit papier geplakt en het geheel op een zwart achtergrondpapier geplakt. Dit geheel op een kaart van wit karton. Toen nog een tekststempeltje van Crealies op een stukje wit papier gestempeld. Daarin een splitpennetje in geprikt en met 3d lijm in het midden geplakt.

 
Ik vind het erg leuk om reacties te ontvangen. Dus schroom niet om me te laten weten wat je van dit kaartje vind.
 
groetjes
 
Anita

2 opmerkingen:

  1. Een heel apart kaartje leuk geworden hoor !!

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart. Doet me een beetje aan Escher denken. Je bent zo wel heel uniek met je kaarten en dat is hartstikke leuk.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen