zondag 2 december 2012

embossingpoeder

Hoi hoi allemaal,


Het uploaden van de foto's van kaarten lukt iedere keer niet. Ik heb er iedere keer veel problemen mee. Wanneer ik een kaart wil uploaden, dan krijg ik de kreet dat de verbinding met de server is verbroken. Na 10 keer proberen, is het me uiteindelijk toch gelukt op de onderstaande foto te uploaden. Heeft iemand een idee hoe dit kan?

Kerst komt nu toch wel heel dichtbij, daarom nog maar weer eens een kerst kaart.



Ik heb dit keer weer wat anders verzonnen.
Ik heb eerst een witte kaart bewerkt met distress inkt (scattered straw, bundles sage en peacock feathers). Hierna heb ik de stempel Dandelion Frame (Hero arts) op de kaart gestempeld en er Wow embossingpoeder (metallic copper sparkle glitter) overheen gestrooid en verhit.
Daarna nog een kerst funnie bijgeplakt. En daarmee was de kaart alweer klaar.

Reacties zijn altijd heel erg welkom.

groetjes
Anita

1 opmerking:

  1. De rand met embossingpoeder geeft een beetje vuurwerk idee. Leuk gedaan.
    Ik heb geen idee waarom uploaden niet werkte bij je. De aanhouder won weer in ieder geval haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen