vrijdag 7 december 2012

in verwachting

Eindelijk mag ik het dan zeggen. Mijn jongste dochter is zwanger en dat verdient dan toch echt wel een kaart.
                                             

Ik heb de kaart op de volgende manier gemaakt.

De print van de hobbydots was reeds geprint op het papier, dus dat hoefde ik niet meer te doen. Het karton heb ik bewerkt met distress inkt (Worn Lipstick, brushed corduroy). Hierna heb ik met multi medium op het karton getamponeerd en laten drogen. Daarna heb ik nog wat distress inkt ( Tea dye) over het karton geveegd. Het patroontje heb ik versierd met de metallic paarse hobbydots.
Tevens heb ik met mijn koh-I-Noor potloden een digistempel ingekleurd en als achtergond een opengewerkt lint geplakt. Het bewerkte karton toen op een paars kaart karton geplakt.

Reacties vind ik erg leuk om te ontvangen.

groetjes

Anita




1 opmerking:

  1. Hallo Anita

    van harte gefeliciteerd, wat ontzettend leuk.Spannende tijd word het dus de komende maanden.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen