woensdag 16 januari 2013

breien

Hallo dames,

Brigitte, leuk dat je mijn blog voortaan wilt volgen.

Ik ben wat rustiger op mijn blog. Ik ben de laatste weken druk bezig met iets anders, nl. breien. Zoals jullie hieronder kunnen zien is het nog niet helemaal klaar, maar ik ben een eind op weg.


Tevens ben ik alweer bezig met de voorbereidingen van het carnaval. Ook al ben ik een echte Haagse. Ik ben de laatste jaren aardig ingeburgerd in het Maastrichtse carnaval. Zeker door mijn partner Eric, als echte Mestreechteneer. Later zal ik jullie het pak nog wel laten zien.

Reacties op mijn blog zie ik altijd heel erg graag tegemoet. Ik lees ze allemaal.

groetjes en nog een hele fijne dag.

Anita

2 opmerkingen:

  1. Woowww... Wat een super leuke trui !!
    Weer eens totaal iets anders als kaarten maken, maar natuurlijk ook ontzettend gaaf..

    Liefs, Deboor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het knap hoor! Ik heb ooit eens wat gebreid, begon met een steek of wat en eindigde met teveel of te weinig en geen idee hoe ik dat gedaan had whahaha.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen