zondag 27 januari 2013

get well soon

Hallo bloggers,

Leuk dat jullie weer even komen kijken op mijn blog.

vandaag weer eens een get well soon kaartje. Voor alle mensen die geveld zijn door de griep. Nu het echte winterse weer voorbij lijkt, knapt hopelijk ook iedereen weer snel op.




ik heb eerst weer eens een patroontje op wit karton geprint. Dit karton heb ik toen bewerkt met distress inkt (weathered wood, mustard seed en victorian velvet). Daarna het patroon met hobbydots beplakt.
In de tussentijd heb ik dit digi stempeltje ingekleurd met flexmarkers.

Hoe vinden jullie het geworden?? Laat vooral een berichtje achter. jullie commentaren vind ik erg leuk om te lezen.

groetjes

Anita

1 opmerking:

  1. Wat een leuke digi Anita. Mooi ingekleurd ook. Ik dacht op het eerste gezicht, dat je de rand eromheen geborduurd had, maar het zijn dots zag ik later. Leuk gedaan hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen