zondag 6 januari 2013

kaartje met fiets

Hoi blog liefhebber

Vandaag even een probeersel. Ik heb de laatste weken geen kaartje op mijn blog gezet, omdat ik iedere keer problemen had met het uploaden van mijn foto. Via de blog van creamutskaartjes kreeg ik toen de tip om voortaan niet meer via windows explorer, maar via google chrome of fire fox mijn foto's te uploaden. Kijken of het vandaag via google chrome beter gaat.


Joepieeeee, het ging in een keer. Sieta bedankt voor je tip.

Dit kaartje heb ik gemaakt met behulp van mijn stansen. De fiets is een van mijn eerste probeersels met de flexmarkers.

Groetjes
Anita

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo met de skyline en de fiets voorop. Je hebt de fiets leuk ingekleurd.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo anita
    wat een leuk kaartje
    super mooi ge maakt
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen