zaterdag 9 maart 2013

bloemen kaart

Hallo dames,

leuk dat jullie mijn blog eens bezoeken. Ik vind reacties erg leuk om te ontvangen.



Vandaag een eenvoudig  kaartje met bloemen. Je verzint iedere keer weer wat anders om het leuk te blijven vinden.

Als basis heb ik de embossingmal Butterfly background van Do Crafts gebruikt. Deze heb ik toen met distress inkt bewerkt voordat ik deze door mijn cuttlebug heb gedraaid. Hierop heb ik een stukje kaart gestanst en ook bewerkt met distress inket en met multi medium. Hierop heb ik het 3-d plaatje geplakt en eronder nog een stukje lint.
Op de vlinder van de stans heb ik nog een vlinder geplakt met een pons van AJ international en een blaadje gestanst van Noor Design. En om het af te maken heb ik daar bovenop nog een paar bloemetjes geplakt.
Met een stansje memorybox en een tekst stempeltje van Crealies is het kaartje mee afgedaan.

Een heel fijn weekend.


1 opmerking:

  1. hallo nietje
    wat is dat mooi gemaakt super topie

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen