zondag 31 maart 2013

bloemen kaart

Hallo. Leuk dat je weer even komt kijken op mijn blog.

Ik heb vandaag een eenvoudig kaartje. Na al het koude weer ben ik wel weer eens toe aan een beetje fleurig kaartje.


Bij dit kaartje ben ik begonnen om een cirkel uit te stansen. Hierna ben ik met eenpons de bloemetjes gestanst. Erachter heb ik een papier gestanst (X-cut-Lace and dies-Maureen) en omgevouwen.Daarachter nog een stukje wit papier. Ik heb nog 2 stukjes lint gebruikt en een tag via een stans van Memorybox-Pastry Labels. Daarop heb ik een tekst gestempeld van Crealies en de tekst met embossingpoeder van WOW-gold pearl superfine bewerkt. Onderop nog wat bloemetjes en blaadjes geplakt.


Groetjes en hopelijk wordt het eindelijk eens echt lente.

Anita


Geen opmerkingen:

Een reactie posten