zondag 3 maart 2013

mannen kaart

hallo dames,

Gezellig dat jullie weer even langs komen om mijn kaartje van vandaag te zien,'
Het is dit keer een mannen kaart geworden, tenminste ik vind het meer een mannen kaart. Als je het anders ziet, laat het me dan vooral weten.



Ik heb maar weer een mijn distress inkt erbij gepakt en dit was dan ook gelijk mijn basis. Het witte kaartje heb ik eerst geïnkt met salty ocean,scattered straw en squeezed lemonade. Met de stempel music sheet van keisers craft heb ik met archival inkt (cofee) de muziekbalk, 3 keer gestempeld.
De zijkant heb ik met een pons van boekenvoordeel geponst. Over de muziekbalk heb ik een stukje vellum geplakt en daaroverheen mijn 3 D plaatje. Met een mal van memorybox een tag gemaakt en deze bewerkt met een stempeltje van Crealies en deze geëmbost met wow embossingpoeder. Achterlangs de tag heb ik een stukje lint geplakt en een stansje van Avec nog gebruikt om rond de tag te plakkken.


Wat vinden jullie ervan?

groetjes en een hele fijne zondag.

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen