maandag 1 april 2013

hobbydots

Het is weer vroeg op vandaag, hierdoor tijd om een extra kaartje toe te voegen op mijn blog.
Ik ben weer druk bezig met hobbydotten. Het is heerlijk rustgevend als ik hiermee bezig ben.
Dit is het resutaat geworden:

Eerst heb ik het patroon geprint op een stuk wit karton. Hierna heb ik het karton bewerkt met Glimmermist (chocolat en lemon grass). Daarna wat multi medium gloss en nadat het gedroogd was nog met distress inkt (ripe persimon) bewerkt. Toen was het de beurt om de hobbydots te plakken.

Op een ander stukje wit karton heb ik met embossing inkt een stempel eropgezet met wow embossingpoeder (purple glitz regular) erover heen gegaan. De stempel heb ik ingekleurd met koh-I-noor potloden. De stempel uitgestanst en op het hobbydot karton geplakt. Dit geheel nog op een kaart van paars karton en ook deze kaart is weer klaar.

Laat gerust een berichtje achter. Het is altijd leuk om de mening van anderen te lezen.

groetjes en nog een hele fijne en gezellige 2e paasdag.

Anita



Geen opmerkingen:

Een reactie posten