zaterdag 22 juni 2013

Weer eens een bloemenkaart

Hoi

Leuk dat je eens op mijn blog komt kijken en laat vooral een berichtje achter. Is altijd leuk om de reacties van julllie te lezen.

Ik heb voor vandaag weer eens een bloemenkaartje gemaakt.

Zoals altijd als ik een kaartje maak met hobbydots, heb ik het witte karton bewerkt met Distress inkt. Vandaag met Mowed Lawn. Laten drogen en daarna de hobbydots geplakt. Dit geheel heb ik uitgeknipt en daaronder een rood stukje papier iets groter dan de hobbydots plaatje uitgeknipt en geplakt. Met een pons heb ik vanuit de overgebleven stukjes van de hobbydots achtergrond de hoekjes geplakt. Dit op een blauwe kaart geplakt en een blauw 3-D plaatje geplakt.

 
Nog een heel fijn weekend en hopelijk ik het weer mooi weer.
 
groetjes en tot de volgende keer
 
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten