zondag 7 juli 2013

Kerstkaart

Hallo

Leuk dat je even op mijn blog komt kijken en laat vooral je mening zien. Ik lees ze met veel plezier.

Ook al is het nu eindelijk zomer, tenminste het lijkt erop. hopen dat het zo blijft. Maar toch weer eens een kerstkaart. Over een paar maanden hebben we er weer een heleboel nodig.



Deze kaart heb ik heb ik eerst een achtergond papier geplakt hierop heb ik de stempel Autumn tree landscape geplaatst. Aan de linkerkant een tape met kerstboompjes. En aan de recherkant een strookje met merry christmastekst en daaroverheen een stans gebruikt (memorybox-bianca's snowflake) en een stans van een kerstboom (Marianne Design_LR0174). Daarna een digi stempel  (Whimpsy stamps_Let it snow) ingekleurt met mijn flexmarkers een. Ik heb een digi stempel met prettige kerstdagen geplakt en deze ingekleurt met metallic stiften.

Wat vind je ervan?

groetjes en een mooie zonnige zondag.

Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen